Vores virksomhed

Pitney Bowes er en førende leverandør af teknologier til kundekommunikation. Vores software, udstyr og tjenester hjælper virksomheder med at kommunikere mere effektivt i nutidens multikanaliserede miljø, så de kan opbygge langsigtede kundeforhold og skabe profitabel vækst.

Med vores unikke kombination af intelligente analyseværktøjer og ekspertise inden for fysisk kommunikation, digital kommunikation og hybridkommunikation, hjælper vi virksomheder med at klare de mange udfordringer i kommunikationen med individuelle kunder. Vi tilbyder også strategiske outsourcingtjenester, som kan hjælpe organisationer med at strømline driften af e-mails og udskrivning samt at administrere vigtige dokumenter. 

Vi er en virksomhed med en omsætning på 5,3 milliarder USD, og vores mere end 28.000 medarbejdere betjener både store selskaber og mellemstore og mindre virksomheder i mere end 100 lande. Vi er kendt for vores nytænkning og vore position som en global organisation, med en gennemført virksomheds-, fællesskabs- og miljøpraksis.
 

PB.Com Tekst/Software

Hvis virksomheder skal trives, skal de opbygge langsigtet kundeloyalitet. Det starter med at finde de rette kundeemner, få dem som kunder og derefter forbedre forholdet i det lange løb. Alle disse ting kræver en dyb forståelse af den individuelle kunde. Virksomheder kæmper dog stadig med at udnytte værdien af eksisterende kundedata og integrere den med de interaktioner, de har med deres kunder. Pitney Bowes kan hjælpe via intelligent software, som forbedrer datakvaliteten, giver værdifuld kundeindsigt og indbygger denne forståelse i kommunikationerne, så kunderne får en fantastisk oplevelse hver eneste gang.

Datakvalitet og berigelse

Kundedata af god kvalitet er grundlaget for et succesfuldt kundeforhold. Vores software kan rense, opdatere og standardisere kundedata, hvilket gør den mere effektiv som vækstgenerator. Med vores teknologi kan personer i din organisation trække data ud fra forskellige databaser - kreditorer, kundepleje og kontakthistorik - for at få et komplet overblik over individuelle kunder. Hvem nyder godt af det? Marketingmedarbejdere, som designer målrettede kampagner. Callcenter-medarbejdere, som på stedet skal vurdere, hvad en kunde muligvis vil købe. Og selvfølgelig dine kunder. Det hele er en del af at opbygge et gensidigt belønnende forhold.
 

Indsigt og analyse

Vores analytiske softwareprogrammer giver virksomheder muligheden for at forstå individuelle kunder bedre, og for se, hvordan deres behov kan opfyldes. Vi kan endda hjælpe med at forudse kunders opførsel, så du kan fokusere udelukkende på de kunder, som vil reagere positivt på et tilbud. Dermed undgår du at spilde penge på dem, som ville have købt alligevel uden at få et specialtilbud. Vores Location Intelligence-funktioner kan hjælpe dig med at se, hvor dine bedste potentielle kunder befinder sig, så du kan tage bedre beslutninger, såsom hvor salgsindsatsen skal fokuseres, eller hvor din næste butik skal opføres.
 

Administration af multikanaler

For et årti siden betød kundekommunikation telefon eller post. I dag forsøger organisationer at administrere otte kanaler eller flere, herunder internettet, e-mail, mobiler, tekst, sociale medier og en række tilpassede apps. Med vores banebrydende teknologi kan virksomheder bruge en enkelt platform til at producere kommunikation til flere kanaler, hvilket giver bedre kommunikation uden tab af de unikke kanalers fordele. Vores software hjælper også med at ændre disse kommunikationer til tovejssamtaler, så brugere kan lære fra tidligere svar og skabe mere relevante tilbud og forudse, hvilke kanaler vil fungere bedst til den næste kommunikation.
Få mere at vide om vores softwareløsninger.

PB.Com/Udstyr

I den multikanaliserede verden er post stadig en af de mest effektive måder at kommunikere med dine kunder på. Internettet og andre kommunikationsveje har langt fra overskygget den traditionelle post, som komplementerer disse kanaler og øger deres effektivitet.

Ingen ved mere om at maksimere effekten af post end Pitney Bowes. Vi lancerede en hel branche i 1920 med vores oprindelige frankeringsmaskine, og vi har været ansvarlige for stort set alle teknologiske gennembrud siden, herunder fjerndownload af porto, onlineporto og netværksforbundne digitale postsystemer.

Vi fortsætter med at investere i teknologier, som øger effektiviteten af postforsendelser og gør dem nemmere at integrere med digitale kanaler. Vi tilbyder et komplet udvalg af frankeringsmaskiner, digitale farveprintere, kuverteringsmaskiner og sorteringsmaskiner til organisationer i alle størrelser. Disse værktøjer gør det muligt at skabe kommunikationsmateriale med stor gennemslagskraft i fuld farve til kunderne, herunder regninger og kontoudtog samt marketingtilbud og overholdelsesdokumenter, alt sammen på højeste sikkerhedsniveau.

Vores printere og kuverteringsmaskiner i mellemklassen bringer fabrikslignende til mellemstore postafsendere. Disse systemer giver mulighed for at designe, udskrive, samle og frankere komplekse forsendelser i én enkelt arbejdsgang, hvilket giver den bedste dokumentintegritet.

Med den intelligente software, som driver vores hardware, kan du føje målrettede markedsføringsmeddelelser til dine transaktionskommunikationer og transformere den komplekse postproduktion til en uafbrudt, integreret proces.
Få mere at vide om vores udstyr


PB.Com/Services

Den voksende kompleksitet i kundekommunikation og de tidskrævende udfordringer ved post- og dokumenthåndtering betyder, at du ikke går galt i byen ved at overlade disse kritisk vigtige aktiviteter til eksperterne hos Pitney Bowes, uanset størrelsen af din organisation. Vores konsulenter kan rådgive dig om, hvordan du maksimerer investeringsafkast, og derefter kan de give dig ressourcerne til at udføre arbejdet bedst muligt. Vores nye onlinetjenester kan ændre, hvordan du driver din virksomhed, ved f.eks. at reducere den mængde fysisk post, du afsender, og de kan se på, hvordan du markedsfører dig selv. Vi forenkler endda forbrugernes liv.

Administrationsservices

Virksomheder verden over er afhængige af vores ekspertise for at kunne konkurrere mere effektivt i vore dages hurtige virksomhedsmiljø, med dets fremspirende teknologier og komplekse regler og krav. Vores services rangerer fra professionel konsulentbistand, administration af post og dokumenter og administrerede outputservices til integreret indholdsadministration. Vores ekspertise spænder over de fleste store brancher, herunder finans- og forsikringsbranchen, den juridiske sektor, den offentlige sektor og teknologi og kommunikation.

Postservices

Vi hjælper dig med at opnå de bedst mulige rabatter på First-Class®- og Standard®-porto med vores forsorteringsservices, der udfører arbejde, som U.S. Postal Service ellers skulle gøre selv. Vi dækker også hele verden med internationale tilbud, som går fra postforberedelse og opfyldelse til kurér- og fragtservices.
 

Onlineservices til mindre virksomheder

Mindre virksomheder skal ofte navigere gennem den komplekse verden af multikanaler alene. Vi hjælper disse virksomheder med at markedsføre sig selv på samme sofistikerede måder som store selskaber. Vi gør det ved at levere services til administration af direkte post-, e-mail- og QR-baserede kampagner. Brugerne kan anvende vores internetpostservice til at udskrive forsendelsesetiketter og porto med enhver netværkstilsluttet computer, hvilket eliminerer behovet for at hente software.
Få mere at vide om vores services.